Wednesday, December 30, 2009

tepuk tangan tepuk tangan!

Hello semua. Agak lame tak update blog kan :)
First of all , i would like to thank to all of my dearest customers for helping me with my business. It is indeed my very first time venturing into this kind of business. Yet, deep down my heart i feel so much grateful and satisfied with it ! If it weren't because of you guys, i won't be able to enjoy every bits of this sweetest moment. Thanks again !


kelane business wa kasi untong, wa belanje adek wa makan di pizza hut wor~ ibu pon ate jugak maa tapi tale lalam gamba :P lu olang memang cute wor. lenglui sama lengchai


Ok back to the story, actually parents telah mengarahkan aku untuk membelikan Asfiq buku kat sekolah baru die. Asfiq kan next year darjah 1. Ibu cakap, koperasi tu bukak dari pukul 9 smpai 12 tghari jadi jangan lambat. Tapi kan aku tak tawlah aku termakan ganja ke hape kan aku tak boleh bgn on that particular day. Aku sedar2 dah pukul 11pagi. Mampos :')


Aku bersiap laju2 pastu aku tengok kat umah ade kete manual je tinggal. Kete auto sume orang dah kebas. Cis. Aku sejak dapat lesen 2thn lepas, mane penah aku sentuh kete manual. Cuak aku nak drive. Ha aku tau. Call jap dak han soh die amek aku gune kete sepot kuning die tuh. Oraet. Tapikan aku tunggu2 sampai pukul 1145 dak han tak sampai2. Memang masak le aku kalo tak dapat belikan dak Asfiq buku ni. Mau die berguling tendang2 satu padang.


Ah redah jelah. Aku da terdesak ni. Aku amek kunci kete pastu aku test drive a kat halaman rumah (haha bengong). Pastu Asfiq ckp

"Kakak ni tak power lah. Ibu, ayah, abang fir & abang han semue bole bawak kete manual. Kakak je tak boleh"


Pehhh memang rase cam kene panah. Budak 6taon bole sindir aku dengan selambe jeh. Fine Fine! Ha amek kau, berbekalkan rase sakit hati dan keegoaan yang tinggi. Aku berjaye drive kete manual dengan maju jayanye tanpa mati enjin. Bukan setakat pergi sekolah Asfiq jeh, abes satu semban aku bawak die round dengan tujuan nak berlagak kat die. Tak sangke seh aku boleh lgi bwk manual wlpn 2taon tak pgg manual langsung. hahaha kalau korang nak gelakkan aku, gelak la~ tapi aku da pndai bwak manual da skang kikiki~




Tengok steady je ak an? haha Asfiq pasni kau tak boleh la ejek kakak lagi bwekkk~


Konon stylo abes la ni pakai shades :D


Ni mase Asfiq berator selame 1jam 15minit untuk membeli buku garis2 dan petak2 tu.


Tahniah Fatin Liyana. Land Rover manual ni dah berjaye kau drive!


pssst : kalo korang dah biase bwk kete manual, mesti rase nyampah en bace haha. tapi tak kire, aku nak bangge jugak !

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Hijab Trade Fashion . All Rights Reserved
Home | Company Info | Contact Us | Privacy policy | Term of use | Widget | Site map
Hijab Trade Fashion | Hijab Fashion | Hijab Tutorial | Hijab Style Inspiration