Sunday, January 31, 2010

Hari ini ialah hari anniversary saye dan hafiz yang ke 3 !

Hello assalamualaikum semue!

Hari ini kan 31Jan maka mengikut calendar yang telah aku pangkah-pangkah, hari ni adalah hari anniversary aku dan dak apis yang ke -3! YaY sudah lame nampaknye bersame namun terase seperti baru bercinte pule nak nak kalau dapat hadiah kikiki :)

Tahun ini agak kecewa kerane tidak dapat menyambutnye bersame. (Tahun lepas dak apis dtg sni semate-mate na celebrate anniversary taw :) comel x comel x?) Walaubagaimanapun terima kasih kepada Ym dan skype kerana sentiasa menghubungkan kami berdua! Hubungan jarak jauh bukan lagi menjadi masalah when you can see your loved one everyday!

Hee nak tulis jiwang-jiwang tapi malu pulak kang tak pepasal banyak pulak anonymous yang datang comment. Yang penting, sayang i love you more and more each day. Anniversary is just another day because everyday is anniversary day for me! I cherish the moments we had. Eventhough i seem to be nakal nakal but you know i cant live without you !



Hehe comel kan. Siap beli pastry konon cam celebrate sesame padahal aku je yang telan sensorang. kesian laki aku. (-_-)


Haa anniversary tak best la kalau xde present kan kan? Maka pada hari jumaat tu aku telah pergi ke Bandung untuk mencari gift apa yang best nak kasi kat dak apis :) Macam nak patah kaki pergi jalan sana sini. Panas terik hujan badai semua telah kulalui. Naseb baik pakai t-shirt selese sikit. Kalau pakai baju lorat-lorat ngan kembang2 ke frills ke clincher ke mau aku rejamkan baju tu masuk dalam tong sampah yang berhampiran.

Pakaian yang selesa untuk bershopping selama 8jam.


Oh yes ini hadiahnye. Pasti si baby suke ;)


Psssst i love you !

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Hijab Trade Fashion . All Rights Reserved
Home | Company Info | Contact Us | Privacy policy | Term of use | Widget | Site map
Hijab Trade Fashion | Hijab Fashion | Hijab Tutorial | Hijab Style Inspiration