Wednesday, September 1, 2010

Perkara random sahaja.

Assalamualaikum


Hai awak-awak yang telah membeli cardigan saya sekalian, terima kasih daun keladi diucapkan kepada anda semua. Saya rasa sangat sangat sangat bersyukur kerana dikurniakan rezeki yang murah di bulan Ramadhan ni, mana taknya, cardigan saya sold out dlm masa 1jam sahaja ;)  Itu pon saya jual 25 helai. Kalau nak ikutkan rasa tamak dihati, memang haku nak jual 250 helai hengkau tau tak?? Tapi apakan daya, airasia tu syarikat swasta...kalau bapak haku punye kan best...dalam flight tu jugak aku jual cardigan..pilih kak pilih kak pilih kak pileeeeeyyyyyhhhhhh T___T

Entri ni aku buat semata-mata untuk mengisi masa kosong yang ada je. Kejap lagi, nak pegi Che.co 24hours untuk discuss pasal project ZT. Memang aku target nak siapkan project tu sebelum balik Malaysia, mintak-mintak selesai lah project tu malam ni, baru lah tenang hati aku sikit kan. Oh ya, aku ada beberapa gambar menarik nak tunjuk kat korang sekalian. Takdele best pon, aku main upload je gambar2 apa yang ada hehe.



Ni la bilik aku kat indon ni. Sebab tu aku berdiri terpacak kat situ..konon nak mnguatkan hujah la yang bilik diatas memang bilik aku...Bersepah sikit la, yes i know i know T__T. Takkan takde excuse kot..aku bz  menguruskan kehidupan tau, sampai breakfast & lunch pon xsempat makan.....haha dah kate bulan puasa kan memang la :p. TAPI haaa bila tang 'rajin' aku tu sampai, bilik aku dia punya bersih & kemas tu memang tiptop. Memang boleh menangis la wa cakap lu............. Fine aku tau korang tengah pikir, apa hitam hitam  dekat frame warne merah tu? kan kan...terer tak aku teka..terer kan kan..ha frame tu dipenuhi dengan specimen kulat..kuang ajaq punya kulat, suka hati ja tinggal secara dominan kat wall frame aku...memang dasar interframe...



Aku dah beli cover BB yang baru. dia bentuk chocolate bar!! Omeynyeeeee !! Mekaseh ema & fadz sebab tolong pilihkan !! Biaq aku habaq mai kat angpa suma kelebihan cover ni...lepas ni angpa boleh habaq kat orang-orang kampung tau sokseksokseksoksek




tadaaaaa !! Rupa dia memang mcm chocolate bar siap ada partition macam chocolate betul2 lepas tu dia ada bau wangi2 strawberry i loikeeee ;) Tu dikira sebagai kelebihan tak hehe...pliz pliz...



Ha gambaq ni plak . Aku selalu cita kat angpa suma yang aku selalu pegi study group. Nilah member study group aku hehe...




Masa ni pukul 1230 tengahari tapi cuaca cantik sebab tu kitorang layan study group kat taman dalam universiti ni. Aku ngantok nak mampos masa ni, nak je aku landing atas rumput tu. Tapi sebab ada wan & fido aku tak jadilah. Kang depa cakap aku takdak adab pulak kehkeh.....bila tengok gambar ni je aku rasa macam nak tido balik...bestnya cuaca bandung..berangin..tak sejuk tak panas..tak berpeluh hee....jimat air kat umah aku... (paham-paham la kan wakaka)


klah nak bersiap. take care people. i lub u allz! see u kat malaysia on 4hb!


Thank you for reading this entry !

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Hijab Trade Fashion . All Rights Reserved
Home | Company Info | Contact Us | Privacy policy | Term of use | Widget | Site map
Hijab Trade Fashion | Hijab Fashion | Hijab Tutorial | Hijab Style Inspiration