Wednesday, March 30, 2011

Teaser Of My Side Project

Assalamualaikum..


Aku ada buat side project .. tapi tak release lagi... tunggu time jer ni =)


Oh ya, exam aku habis esok & aku ada masa sebulan untuk settelkan semua benda termasuk menjual segala harta karun dan pergi travel yay! Selain itu, aku juga mengambil langkah bijak tak bijak sangat dengan membuat sebiji side project. Sebiji or sebuah ?? Memang dah lama aku plan sebenarnya. Insyaallah kalau takde aral melintang ataupun bersimpang-siur aku akan release project ni to public as soon as possible. 

Hee aku sangat berbesar hati kalau korang semua bagi support ! Bukan takat berbesar hati je, jantung, pankreas, pundi hempedu pon sibuk nak membesar -___-"

Thank you for reading this entry !

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Hijab Trade Fashion . All Rights Reserved
Home | Company Info | Contact Us | Privacy policy | Term of use | Widget | Site map
Hijab Trade Fashion | Hijab Fashion | Hijab Tutorial | Hijab Style Inspiration