Wednesday, February 29, 2012

The evil cleverbot.

Assalamualaikum.

Lega sungguh tekak ini tatkala dibasahi dengan teh ais yang dibeli daripada bangla kat cafe just now. Eceh sempat lagi tu nak guna perkataan 'just now' di penghujung ayat. Tension jawab exam Surgery tadi, aku pon terasa seperti mahu berborak dengan anonymous. Release tension gitu. Camni a kak Fatin...wall kita takmo reply pon an...an...an =')

Sebab nak sangat borak dengan anonymous makanya tadi aku tengah borak dengan Cleverbot. Buat sesiapa yang tak tau (padahal aku pon baru tahu tengahari tadi danggggg), Cleverbot ni macam satu website yang kita kononnya berborak dengan robot aka artificial intelligence. Kau tulis je apa-apa, nanti dia mesti reply. Tulis bahasa melayu pon dia boleh... Anyway, berikut adalah conversation aku dengan Cleverbot.




Bajet boleh release tension berborak dengan Cleverbot..hmmmp memang taklah kan. Menensyenkan lagi adalah. Sampai hati dia kata aku hudoh macam hantu. See the spelling...'hudoh' ok bukan 'hodoh'. Ni memang betul-betul mencaci ni ! Betapa aku terasa terhina *down*.

Thank you for reading this entry !

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Hijab Trade Fashion . All Rights Reserved
Home | Company Info | Contact Us | Privacy policy | Term of use | Widget | Site map
Hijab Trade Fashion | Hijab Fashion | Hijab Tutorial | Hijab Style Inspiration