Monday, January 25, 2010

Lupa nak bagitau yang saya nak exam.

Salam !

Saya kan nak cakap thank you banyak-banyak kat kawan-kawan yang tinggalkan comments kat page saya ni. Dulu saya down, tak lalu makan, asek dengar lagu Peterpan namun kini tidak lagi. Disebabkan kata-kata semangat yang anda semua bagi, saya terus jadi positive, saya makan banyak kadang-kadang saya tambah nasi 3 kali, pastu saya kunyah laju-laju pulak tu, pastu sekarang ni saya dengar lagu Meet me halfway & sexy b***h. Satu peningkatan bukan? :) Time kasih semua sebab ambik berat pasal saya, you guys are my inspirations !! I love you :)

Lagi satu, esok saya exam tau. Midsem untuk system Dermatomuscularskeletal. Mintak kat kawan-kawan tolong doa untuk saya sebab saya lepas semayang selalu berasa lapar jadi bila berdoa tu doa pendek-pendek je kadang-kadang saya juga terlupa nak doa supaya dapat jodoh yang baik-baik (-__-). risau pulak.

Oklah nanti lepas exam, saya update lagi tau. babai semua tq sekali lagi.



1) pssst : saya rasa bila dah jadi doctor nanti saya nak dress up macam Cik Megan lah. agak-agak kena tindakan displin tak?

2) pssst : sape perasan untuk entry kali ni, aku guna 'saya'? heee terasa sopan pule.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Hijab Trade Fashion . All Rights Reserved
Home | Company Info | Contact Us | Privacy policy | Term of use | Widget | Site map
Hijab Trade Fashion | Hijab Fashion | Hijab Tutorial | Hijab Style Inspiration