Thursday, May 27, 2010

Saya & kaca mata.

Hi assalamualaikum.

Ok untuk entry kali ini telah bertekad untuk menggunakan kata ganti diri yang pertama iaitu saya. Semua ini telah berlaku gara-gara ada pembaca yang tidak suka baca blog ini sebab saya membahasakan diri sebagai 'gwa'. Maaf eh untuk pihak yang tak berpuas hati...bukan apa..otai mmg camni..hahaha!

Jom lah nak story sikit..saya start pakai spec masa darjah 5 kot. Masa tu on off lagi. Tapi entah kenapamasa tu rasa macam kalau pakai spec nampak macam weyh kool giler. Nak nak kalau pakai specnanti rakan-rakan akan tanya something like 'power kau berapa ha?'. Peh best gila kalau kena tanya camtu.Rasa macam jadi center of attention kejap hehe...tapi itu dulu la masa kecik-kecik.

Sekarang pulak, kalau nak diikutkan hati, memang saya tak suka pakai spec. Bila pakai spec, rasamacam tak cantik. Tak confident nak tengok orang sume. Lagipon kalau pakai spec nanti mata macam jadi kecik sepet tak hotness. haha! Setiap kali pergi public places saya akan pakai lens,first memang untuk increasekan confidence level, 2nd baru sebab rabun. Rabun saya bukanmain kepalang ye rakan-rakan. L-550 R-550. Sejak amek medic ni, memang power increase secara proportional dengan masa. Mungkin sebab banyak sangat online. Yelah konon study banyak, jadi online juga harus banyak ye :')



Ini lah spec baru saya. Baru seminggu kot. First time beli yang oldskool punya. Rasa macam kool lah. oldskool=kool !



Tadi lunch di KFC. Saya suka makan kfc especially kulit ayam tu :) walaupun cholestrol sangat tinggi namun bukan senang nak menahan diri dari tidak memakannya! lepas tu jangan bagi saya sos cili thai tu saya nak muntah :(



Saya sangat bersyukur KFC malaysia ada cheezy wedges yang sangat nikmat. KFC indonesia takda cheezy wedges. Kesian rakyat sana sebab tak dapat menikmati hidup. Sebenarnya saya refer kat diri sendri haha...nasib la duduk indon kan. KFC kitorang serve nasi putih je...(-_-)



Ini kali pertama dalam sejarah saya confident pakai spec di public places. Ok tak? Walaupun nampak nerdy sikit tapi apa nak buat...saya memang nerd sikit-sikit. haha!



Tadi saya pergi karaoke. Pukul 4.15 sampai 7ptg. Puas hati betul dapat nyanyi lagu Exist. Oh ya saya nyanyi lagu Newboyz jugak tadi, sejarah mungkin berulang. Haha sengau beb!



Saya pergi karaoke dengan dia n_n



Ada nampak macam berkaliber sikit kan? haha! lepas ni mesti sume orang akan percaya yang saya student medic. Yes yes yes ! Selama ni orang doubt. sedih tau tak. isk!



Oh ya. Camera tu saya baru beli tadi. Sony w310. best la sy suke :) sharp kan gambar die. Saya beli kat sony center tadi. Sponsored by ayah. Hehe untung betul balik rumah sekali sekala, dapat pelbagai habuan. ecece sedapkan hati je..............................sabtu nak balik bandung dah. malas malas malas malas malas malas..................ok bye people have a great day!


Thank you for reading this entry !

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Hijab Trade Fashion . All Rights Reserved
Home | Company Info | Contact Us | Privacy policy | Term of use | Widget | Site map
Hijab Trade Fashion | Hijab Fashion | Hijab Tutorial | Hijab Style Inspiration