Monday, June 21, 2010

Dara.com Julai Issue

Hi assalamualaikum ;)

Dulukan aku pernah gembar-gemburkan kat korang sume kan yang aku gi photoshoot kat Karangkraf tok magazine Dara.com masa cuti sem hari tu kan kan. Ingat tak Ingat tak? Haa jadi hasilnya pun dah kuar kat Dara.com Julai issue.......... hehe boleh la ramai-ramai beli magazine ni ye kerana FATIN LIYANA SUPPORTS DARA.COM 100% ! Terima kasih banyak-banyak kat pihak Dara.com kerana sudi jadikan aku model dalam ruangan make over.. hehe tak layak la nak jadi covergirl.. pat jadi model pon da kira oraet sesangat tu ;)


Yang ni night make up sebab tu bekgraun die wane itam..pastu muka aku pon ala-ala ngantuk gitu..memang seswai la make up ni untuk waktu malam.....huaaaaargghh (menguap)....kalau tunjuk gambau ni kat baby yang dalam stroller mesti dia nangis terkinja-kinja sebab muka aku besa sgt....peno page.... kalau boleh bersambung ngan page sebelah..dah lame dah editor buat..




Ini pulak day make up so bekgraun die mcm pelbagai warna sket... korang pasan tak ini first tyme magazine Dara.com punya model tak senyum? hehe bese kan sume model senyum happy2 ceria sume kan ? Tengok muka aku ni...seductive giler...Kikiki keji giler aku membawa influence tak elok kepada remaja-remaja yang sedang meningkat tumbesarannya... maafkan daku..




2 full pages of me ;) Cari ye si muke besar ni kat ruangan Make over. Anyway, make up sponsored by Mac. bukan mcdonald mahupun donald duck ye!



Korang juga boleh jumpa aku di ruangan Klik-klik :) Page tu pasal inner syira yang semakin menjadi-jadi sejak kebelakangan ini.... akulah yang paling gergasi kat situ... warna pon paling striking... kalau pakai camni and dok lam lecture hall..mesti jadi target lecturer... xmo xmo.. biasa aku pg klas pakai baju sama warna dengan kusi lecture hall...baru lecturer terkeliru sebentar hahahahahaha teknik penyamaran yang bagus bukan?



Selain Dara.com, aku juga memperagakan tudung Mawaddah Boutique. Tudung dia memang kelass, berkualiti dan sedap pakai ala-ala Ariani, Pearl Haya & etc. Jangan lupa singgah ye kat Mawaddah Boutique :) Poster atas ini akan dipublish kan kat Metroliv Julai edition. Metroliv ni pulak akan diedarkan di seluruh Seremban....aku harap..rakan-rakan yang dah lama lost contact ngan aku jangan tepon aku guna no tepon kat atas ye...sebab Mawaddah Boutique ni bukan aku punye...kang owner dia hobin blakang den camno...


Yang aku pasan kan, abg Midi yang merangkap photographer Mawaddah boutique ni die suke benau gambar aku yang expressionless. Macam gambar paling besar kat ats ni. Bagi aku sumpah tak cantik wuwuwuwuw sedih. Aku lagi suke expression muka aku mcm gambar kecik yang 1st tu. Ceria sikit. Tapi takpelah, different people different views kan. Kite tengok cantik die tengok tak cantik. Redho jelah yang muke tu yang sebenarnye tak cantik hehe. Banyak songeh tol la aku ni T_T.


Apepon, inilah my very first tyme shoot depan dslr. Sebelum ni tak penah langsung! Aku mmg takde experience langsung pose2 depan camera mahal ni, stakat tangkap gambar kampung2 ngan kawan biasa lahkan, itupon pakai camera phone je. So kiranya, masa aku balik cuti sebulan ritu lah, aku baru diexposekan dgn dunia photography ni..eceh.. banyak benda aku tak tau, posing2, face expression, smile with eyes, strong angle aku ape, weakness angle aku ape & so on lah. So disini aku mintak maaf banyak-banyak eh kalau korang tak suka tengok gambar-gambar aku, rasa meluat sebab aku stiff ke ape ke kan atau rasa macam 'alah dia ni takdela cntik mane pon' ... Saya budak baru belajar, masih banyak lagi yang saya masih taktau, insya-allah kalau diberi peluang lagi, saya akan cuba buat yang terbaik ! Teruskan beri sokongan kat saya ye, time kasih rakan2!



p/s : bende2 mcm ni mmg ada sentimental value. at least ada bahan nak belagak kat cucu-cicit nanti. baru engko tau nenek ko ni stylo mase mude2. haha

Thank you for reading this entry !

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Hijab Trade Fashion . All Rights Reserved
Home | Company Info | Contact Us | Privacy policy | Term of use | Widget | Site map
Hijab Trade Fashion | Hijab Fashion | Hijab Tutorial | Hijab Style Inspiration