Wednesday, September 29, 2010

Bercakap di tengah malam

Assalamualaikum !



Rupanya ramai yang masih concern tentang saya :') 
Jadi hari ini saya sudah boleh senyum seperti biasa
Ribuan terima kasih di atas kata-kata semangat, perangsang & nasihat kamu semua
Saya doakan kamu dimurahkan rezeki & kehidupan kamu diredhaiNya ;)


Masih banyak perkara yang saya harus selesaikan : ZT, HP, Bandung Games & Final exam. Exam saya bermula pada 12 Oct. Saya tiada keyakinan diri, kadang-kadang rasa mahu menangis pula. Tapi selagi belum sampai masa, selagi tu saya akan berusaha sehabis mungkin. Saya ada DIA. Saya yakin DIA akan membantu saya :) Doakan saya kawan-kawan. Sejurus habis exam, saya akan bercuti di Bali dengan 9 girlfriends yang lain. Saya harap saya dapat melepasi exam ini dengan sedasyat-dasyatnya. amin.



p/s: maaf entry lately ni sedikit kebosanan dan tak brader. idop gwa tengah kelam kabut der. lu tgu gwa abes exam ok? gwa update xingat dunie punye. cha'lo

Thank you for reading this entry !

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Hijab Trade Fashion . All Rights Reserved
Home | Company Info | Contact Us | Privacy policy | Term of use | Widget | Site map
Hijab Trade Fashion | Hijab Fashion | Hijab Tutorial | Hijab Style Inspiration