Saturday, November 27, 2010

Saye sudah ada blusher baru !

Assalamualaikum !


Update kali ini bukanlah tentang sesuatu yang penting. Tetapi bagi mereka makhluk-makhluk dimuka bumi yang amat mementingkan kecomelan paras rupa, maka entry kali ini merupakan hidup mati bagi mereka. Entry kali ini saling tak tumpah seperti telur di hujung tanduk, jika tidak diselamatkan pastilah pecah berderai membaziaq sebijiq teloq. Teloq lani bukan mughah oi, jangan suka-suka angpa jaa nak membaziaq naa ! Oklah frankly speaking, kali ni aku nak cita pasai blusher yang aku baghu beli. Blusher penting tau untuk nampak comelsss teehee :') desperate gila!



Aku beli kat sini ! The Face Shop! Angpa penah dengaq tak? Brand datang dari Korea ni. Seangkatan macam Skin Food, It's Skin & macam-macam lagi. TheFaceShop ni dia utamakan product dari bahan semulajadi. Lebih kurang sama ja macam BodyShop, cuma BodyShop penuh gambaq matsalleh, manakala TheFaceShop penuh gambaq abang-abang & kakak-kakak Korea yang lawa tak hengat dunia. Bila ang masuk kedai ni, mesti ang rasa dunia ini tak adil..........


Inilah blusher yang aku beli. Illuminating Cushion Blusher - Orange. Harga dia Rp110k = RM39. Walaupun nama dia illuminating tapi janganlah ang pa dok kalut habaq blusher aku ini illuminati atau freemason.. Takdak kena mengena aihh.. Kang tak pasal ja aku kena banned sebab sokong Yahudi hahahaha



Hee ni dia penangan Illuminating Cushion Powder ;) Aku suka color dia sebab macam natural skit hehe walaupun dia orange tapi dia lebih kepada orangy-pinkish. Bila pakai blusher ni rasa macam sweet ja walaupun pada hakikatnya aku seorang yang baran wakakaka




Ni member-member yang bersusah payah memberi pendapat hehe sebab aku ni cerewet sikit :p Yang tengah dimakeupkan tu Fadzreen & yang tengah muncung-muncung pilih powder tu Adda! Dua-dua cun hehe. Bila masuk kedai ni takda la rasa macam intimidated sangat sebab member2 aku pon lawa. Hengat orang Korea ja yang lawa? Malaysia boleh ~~!





Ececece konon dah paling cantek la tu sebab dak kakak promoter tu pakaikan blusher tester free hehe...... Ni yang rasa nak blush ni *blushing*. Oh ya korang pakai blusher apa? best tak? harga berapa? share pleaseee hehe nak tau jugak blusher apa yang paling ngetop sekarang :)
Thank you for reading this entry !

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Hijab Trade Fashion . All Rights Reserved
Home | Company Info | Contact Us | Privacy policy | Term of use | Widget | Site map
Hijab Trade Fashion | Hijab Fashion | Hijab Tutorial | Hijab Style Inspiration