Friday, November 26, 2010

Blog fatin liyana tu best ke?

Assalamualaikum


Yawwww people whazzup? Lets che-che-check it dout yawww! Dude seriously aku rasa macam aku ni Joe Flizzow. Dari segi aku greet korang semua, pehh memang sebijik macam Joe Flizzow lah kan. Belum lagi aku rap lagu anak ayam. Seriously anak ayam?? Yaa aa au malique & joe again we're on the radiau aa au! See? Can't you see the resemblance? Bangga syak!


Perenggan pertama je dah mengarut (-__-). Anyway, korang tahu kah, semalam aku bed-ridden sehari suntuk? Actually memang dah 2-3 hari badan tak sedap jadi aku ingat nak ponteng secara berilmiah la kan, makanya aku telah pergi ke klinik dengan dak wan. Dak wan pulak ada masalah perut kembong ala ala gastritis. Sampai klinik jumpa pulak Cami sbab dia diarrhea. Alih-alih ke-3-3 manusia bertuah ini keluar dari klinik dengan lonjakan sang juara kerana berjaya memperoleh mc! Ubat yang doctor bagi aku tu memang la drowsiness tahap tupai, aku tak sedarkan diri kot. Tidur je ibarat sleeping beauty. awww isn't that sweet? 


Jadi disebabkan ketidak-sedaran diri semalam, aku barulah bukak FB pagi ni, tetiba adik afiqah hadirah kata dia dah vote aku. I was like, eh adakah aku tidak sedar bahawa aku merupakan salah seorang finalis Dewi Remaja 10/11 yang memerlukan undian dari anda semua? hahahahahhhahahaha memang la xkan, sorry yaww i pakai shawl yaww i tak free hair. Memang la disqualified awal-awal haha.


Ok sebenarnya aku nak berterima kasih kepada Blog Pilihan Malaysia sebab blog aku yang takde hala tujuan ni tersenarai dalam kategori Blog Personal Pilihan Wanita. Memang tak tercapai dek kepala otak ni la blog aku nak tersenarai. Sebab aku tak berapa nak komersialkan blog aku ni kat mana-mana. Aku tak blogwalking, aku tak tinggalkan comment & aku tak berapa nak follow blog orang lain. Sorry but thats the truth! Masa yang aku ada hanya sempat untuk tulis entry, check email laju2, bukak fb laju2 tu pon ada yang aku terlepas pandang. Hidup aku ni sebenarnya kelam kabut, cuma aku tak bagitau korang jer. And tujuan asal aku tulis blog ni pon sebab suka-suka jerrr. Memang tak terlintaslah dalam kepala nak jadi femes ke, nak menang award ke segala. Aku ni simple jer, kalau ada, adalah, kalau takde, just let it go.


Tapi aku hargai sangat-sangat readers yang sudi comment, follow, tinggalkan msg kat shoutbox, yang link kan blog aku kat blog diorang & yang paling penting, readers yang bersusah payah buat entry pasal aku. (sorry sangat sampai skang ni, aku tak terupdate link2 korang, nanti aku free, aku update kay) Seriously thanks alot !! Korang memang the best weyh !! Memang tak pernah aku imaginelah aku boleh jadi macam hari ini tanpa sokongan dari korang :)


Aku dah cukup bersyukur dah with what I have today. To be nominated pon dah kira orait dah bagi aku. Aku takkan paksa korang vote untuk aku supaya aku menang or whatsoever. Biarlah undian tu datang dari hati bukan sebab korang segan ngan aku atau terpaksa right? Lagipun, sama ada menang atau tidak, hidup aku sama jer macam dulu. It won't change anything. Aku tetap bz dengan kehidupan aku ni & aku tetap tak dapat hang out dengan rakyat mesia sebab aku kat bandung -__-


pic edited by carl samsudin photography :) thanx bro!


click HERE if you intend to vote for Fatin Liyana.


Kepada sesiapa yang terlintas untuk mengundi, thanks alot. Tak undi pon thanks alot jugak sebab sudi baca entry aku yang merepek ni teehee. Kepada yang baru tahu kewujudan blog ini, welcome and enjoy your stay! Kepada yang dah berkurun baca blog ini, keep on baca tau ;) take care people! doakan aku cepat sembuh yer. Banyak keje yang tertangguh ni grr -_____-

Thank you for reading this entry.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Hijab Trade Fashion . All Rights Reserved
Home | Company Info | Contact Us | Privacy policy | Term of use | Widget | Site map
Hijab Trade Fashion | Hijab Fashion | Hijab Tutorial | Hijab Style Inspiration