Thursday, January 28, 2010

Tiru Macam Saya Contest

Assalamualaikum

Mungkin korang semua dah tahu pasal contest ni kan :) Ye sebenarnya aku juga dah lama tahu cuma kekangan masa akibat mahu exam telah menterencatkan impian aku untuk men-join contest ini. Due date contest ini ialah 30Jan iaitu malam kang. Maka pagi-pagi tadi telah memaksa farah untuk menjadi photographer. Terima kasih housemate anda memang baik sebab tak pernah merungut dengan karenah saya yang mengada-ngada ini. (n_n)


Contest info :
Di-organize oleh ever cantik Kak Lin
Upload 1 gambar korang pakai batik
Cerita serba sedikit pasal pakaian korang tu
Due date 30Jan10
psst more info boleh click side bar tahu :)
* im sending this*

Description:

Saya memakai batik indonesia berwarna turqoise. Batik ini saya padankan dengan kebarung sulam kerawang berona sama agar tampak lebih outstanding. Harganya amat murah kerana barangan indonesia mmg murah-murah hehe :)

Terima kasih Kak Lin!

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Hijab Trade Fashion . All Rights Reserved
Home | Company Info | Contact Us | Privacy policy | Term of use | Widget | Site map
Hijab Trade Fashion | Hijab Fashion | Hijab Tutorial | Hijab Style Inspiration