Tuesday, April 27, 2010

Hari ini buat dadih & tengok movie!

Hi assalamualaikum semua.
Wah rajen betol la aku ni mengupdate blog kan kan.. semakin menjadi-jadi nampaknya. Nak wat camne..aku ni boring la. Kawan-kawan kat local U semua lom abes exam, tinggal la aku terkontang kanting kat umah ni melayan karenah dak adik (-_-)



Hari ni buat dadih sebab semua ahli keluarga suka makan dadih terutama pabila cuaca panas. Malas la nak kasi resipi sebab confirm sume orang tau buat ryte :)? Instant je pon. Aku buat perisa strawberry! Tapi sebab nak kasi special, so aku letaklah buah honeydew on top of it & chocolate-freeze topping. Apekah itu chocolate-freeze topping? Alah macam korang makan eskem mekdi yang chocotop tu. Chocolate die keras an? Ha same lah. Bole beli kat Tesco, brand Hershey's :)


Itu dia... dadih special Fatin Liyana~ memang mouth watering ! Combination of strawberry dadih with honeydew + chocolate topping ! Try try jangan tak try ^___^



Cerita lain, ok tengok betol-betol encik yang pegang piala Malaysia tu.. perati rambut dia tau. tahap kegulungan rambut dia..



Haaa same tak? Same en en? haha ni dia Alip pemain bola sepak negeri sembilan..skang ni dah men tok Malaysia gak .. hoyeh hoyeh mungkin berkat rmbut afro tu kot haha..



Tadi jumpe Alip & membe sebab bosan yang amat sangat kat umah. Sume orang sibok exam. sedih tau tak. Korang jangan ingat bukan-bukan, ni member je pon, tak caye tengok aku. Lek je kai baju burok-burok g jumpe die haha. Anyway, mase kitorang jalan tadi, sume orang tengok die & tegur die. TAKDE SAPE PON PANDANG AKU. APE BUROK SANGAT KE BAJU AKU PAKAI. HA CAKAP SIKIT. hahahhahahaa...pepon naseb baik takde yang nak amek gambar/sign die. kalo tak memang aku berlari dan menyorok di tepi sudut tanda protes. Cis, berani die membolot populariti aku! Ni yang rasa nak men bola tok n9 jugak nih (-_-). oklah nak practice menggelecek bola. bye.


Thank you for reading this entry !

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Hijab Trade Fashion . All Rights Reserved
Home | Company Info | Contact Us | Privacy policy | Term of use | Widget | Site map
Hijab Trade Fashion | Hijab Fashion | Hijab Tutorial | Hijab Style Inspiration