Sunday, August 29, 2010

Pizza bersaiz TAYAR & The Expandable di malam hari.


Assalamualaikum.


Lately ni, kehidupan aku sangat mencabar. Banyak giler tasks weyh. Tension aku. Tension die tahap sampai aku buat lawak aku sendiri tak nak gelak. Giler macam, tak lawak langsung diri sendiri punya lawak. Sedih tau tak bila buat lawak tapi tak kelakar. Walaupun otak bekerja keras tapi tetap lawak berada di takuk lama. Takde anjakan paradigma orang kate.


Next week, aku akan balik ke Malaysia. Excited memang ada, tapi tasks yang nak kena submit lepas lebaran ni bukan main kepalang banyak dia. Memang tak kasi can. Nak nak lepas lebaran gak, aku terlibat dengan events & ada final exam. Every weekends pulak akan ada additional class organized by UKM. Means that, kitorang takkan ada cuti la for weekends. Lecturer dari UKM datang ke bandung bukan hanya sekadar membawa senyuman tapi membawa sekali assignments which I consider a bit leceh la, cuz you have to submit reports & buat slide for presentation sume. That one additional subjects. Tak kira lagi core subject kitorang every weekdays ni. Presentations for LI twice a week, lab manuals, skills lab. Mau tak gila aku kan. 


Tapi apa barang gila-gila ni beb. Lek sudeh hee. Aku ni jenis kalau tension, kita kena hiburkan hati yang duka lara. Camne nak buat? Sonang yo. Kumpulkan ahli pasukan yang ingin berhibur, dan pergilah berhibur ! Lepas dah berhibur berjoli semua, kembalilah ke pangkal jalan dengan azam yang cekal di dada. Live life to the fullest beybeh beybeh beybeh owwwww *baling botol kat kepala justin biebier* eh jap jap korang dah tengok tak video yang JB kena baling botol tu kiki kalau belom cepat pegi tengok.



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Terdiri daripada 8 orang. Semua inginkan hiburan & makanan yang enak kerana sedih sebab kena datang kelas hari sabtu ahad wuwuwuw..



Memilih menu di Little NYC Italy. Pizza size XL kaw!



CUBA KAU CAKAP DENGAN AKU, XL TAK XL PIZZA NI? nama penuh pizza ni aku dah terlupe, cuma yang aku ingat kitorang amek 3 flavors. Salah satu tu nama dia God Father. Mungkin godfather suka makan pizza-pizza pesen begini T__T


Kitorang panggil pizza ni pizza tayar sebab dia besar sangat sampai tak sedar air mata menitis dengan perlahan-lahan. Sebab masing-masing tamak haloba, jadi TERbeli 2 tray. Sedap tu memang sedap tapi sebab makan masa buka puase, jadi cepat muak & tak boleh makan banyak. Kecewe.



Blueberry cheesecake yang yum yum :p



Contact lens baru amek kat kedai. Grey-brown. Natural sikit la kan. Dah penat berlakon jadi orang putih celup before ni wakakakka



Bersuka ria selepas kenyang :)




Bro kalau tak puas ati jangan jeling-jeling. Ade bran jom jumpa kat simpang kol 5 la. bawak lu punye batu seremban. kita fight game 2hengget. amacam? wakakaka



comelnye kawan-kawan cayeee ;) besaunye pipi aku, macam nak tertetas inner syria tu weyh haha



sementara tunggu movie The Expandable start pukul 9.25mlm, kitorang pegi makan yogurt dulu! Kiwi flavored yogurt + kiwi topping ;)



masaaaammmmm -___- ! tapi sedap tapi sedap tapi sedap.



Lepas tengok movie, dalam 1130mlm camtu, kitorang nak balik dah. Skali kete tak leh start. Huahua balasan tak pegi semayang tarawikh kot. Lepas adegan tolak menolak kereta, baru enjin dapat start. *mengurut dada tanda lega*. Kesimpulannya, kumpulan ingin behibur berpuas hati dengan hiburan pada hari tersebut. Marilah pulang ke pangkal jalan semula :)


Penatnye la badan aku ni. Kadang-kadang rasa macam nak amek dadah je supaya bersemangat hehe. Oh tapi jangan mengalah! Masih ada 1 minggu untuk selesaikan hal-hal sedemikian rupa. Aku juga dah buat list apa nak kena buat, apa nak kena beli, apa homework, etc etc. Masalahnye, tengok list je dah menggeletar, seram sejuk & mengalami hallucinations kecil. Akhirnya, tertidur sampai memeluk list di dada tanpa berbuat apa-apa. FINE! pssstttt. doakan urusan saya dipermudahkan ye :) maceh wakkk byee


Thank you for reading this entry !

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © 2011. Hijab Trade Fashion . All Rights Reserved
Home | Company Info | Contact Us | Privacy policy | Term of use | Widget | Site map
Hijab Trade Fashion | Hijab Fashion | Hijab Tutorial | Hijab Style Inspiration